tisdag 28 april 2009

SuperWomman.

Livet kliar.
Jag försöker leka superwoman och har som vanligt mycket i huvudet och mycket i livet. Träningsverk i benen för jag sprang för första gången en sådan där runda 3 km i går. Annars brukar jag mest hoppa runt på friskis lokaler.
Jag pluggar för lite, stresspluggar, får inre stress, orka inte plugga, pluggar mer. Vill gråta, är trött, jätte trött.
Cyklar.
Men våren är fin, vädret, fågelsång, blommor. Drömmarna är fina. Bokar dagstrip till Malmö. Blir glad. Jag får ett brev ifrån brevvoltera. Det gör mig super glad. :) Skriver brev, äter fil.
Storebror är snäll, har tålamod förhör mig om tråkgia människokroppen.
Känner mig dum, pluggar mer, orkar inte plugga.

Dricker te med mamma, nu ska jag sova.
I morgon är det fullrulle igen.
Superwoman lever vidare ett tag till.
Håll ut, håll ut, allt är inom räck håll.

Inga kommentarer: