onsdag 8 april 2009

Nu ska vi se, jo onsdag!

Dagen började med en interjuv, en gammal man visslar vid ett fönster.
Nu håller vi tummarna för mig, vi tar varken ut sorg eller glädje i försökot, men vi önskar mig lycka till och hoppas att det går vägen.

Efter det mötte jag Frida i stan. Jag köpte två paraply på 5 minuter. En till student/bal och ett som klarar av västkustens vindar. Förhoppningsvis så behöver jag inte använda student/bal paraplyt men när man bor i en regnig stad kan man aldrig bli nog säker.

Efter det köpte jag en tröja som jag ska dricka vin i på varma ute saveringar, och dansa bort nätter i. Trevligt va?

Jag och Frida åt jätte god lunch på brokstosgården. Jag åt bakad botatis. Mumms!
Himmlarna i dag har varit tunga, grå och trötta. Det regnade även lite.
Men nu har de spruckigt upp till en jätte vacker vår kväll. En sådan kväll då man borde gå kvällspromenader.

Bilder:

Fint.


Detta cafét är så fint att jag gärna flyttar in här.






Frida.


"student" paraply.


Jag hoppas att detta paraply klarar väskkustens vindar.


Typ så ska min framtida innegård se ut.

Inga kommentarer: