tisdag 14 april 2009

Upptatering.

I går var jag hos Linnus han hjälpte mig att bli av med utväxten. Toppen!
Jag åkte longbord till honom, det var min första tur till stan. Det gick fort och många gånger fick jag hoppa/rammla av för att inte slå ihjäl mig.
Men så kul det är.

Jag somnade om en förhoppning och vaknade till ändrade planer.
Kankse lika bra med tanke på att det gör ont när jag sväljer, att jag är allment hes och ska föreläsa på högskolan i morgon?
Jag hoppade dansen för att vila, nu ska jag ta mig till skolan för att genom lida en filosofi lektion. Plitrogen som man är.

Nu lyssnar jag på min före detta hat låt, som jag har börjat hat älska. ( ett bevis på att man inte kan stå emot nåogt igenom media havet) Nämlignen Womenazer.
Jag ska dansa runt och försöka hitta något som är passade att ha på si

1 kommentar:

Anonym sa...

det här känns som du:
http://www.365saker.se/2009/04/13/103-brevoltera