lördag 11 april 2009

En longbords dag.

Det är påskafton.
Jag har ingen påskkännsla alls, saknar inte den.
Jag mår illa av ALLT jag äter, så jag försöker att inte äta.
Men jag missar liskom inget, påsk mat är bara en dålig repris på äcklig jul mat.

Men lycka, jag har lärt mig åka longbord i dag. Med bra hjälp i från Kussin Willeam. Det är as kul jag och longborden fann varandra direkt. Även om jag är vinglig och ser lite lustig ibalnd när jag åker, och det går inte alltid jätte fort.
Men så kul, som att åka snowbord på asfalt, ni förstår. Det kan omöjligt bli bättre. Kännslan, jag älskar kännslan! :)
Jag såg priset på brädan, men tvekade aldrig.
Kosta vad det kosta vill, lyckoruset jag och longborden emot världen en tid fram över.

Jag är så sjukt trött, så efter detta ska jag sova!
Innan dess bilder:





Lycklig longbord åkare och ny bliven longbord ägare.


Fin solnergång.


Jag och min yngsta kusin Ellvira.

Inga kommentarer: