lördag 4 april 2009

Med en kännsla av att inget annt finns, förutom musiken, tidlösheten och lyckorus.

Jämte mig står en tom vin flaska, två tommma glas och resten av rummet är allment kaus. Jag är lycklig och trött.
Jag och frida hade hur kul som hälst går i natt. Du vet, det är en sådan ute kväll då man kollar på klockan och inser att han är 02:10 och det känns som det har gått 10 minuter fast det egentligen har passerat timmar.
Vi dansade, som vi dansade.
Inget annat extiserade förutom musiken, tidlösheten och lyckan.

Jag träffade christopher i förbi farten. Och så dansade jag med en av halmstadsbästa danspojkar. Det var som det gick eletriskaimpulser igenom hans kropp. Han har vassa nyckelben och är söt. Sedan den där kännslan av att han är bäst och han vet det tar ner allt lite grann. Det ingav sig en kännsla som jag vill tro på.

Jag hade kunnat dansa där tills solen gick upp om det inte hade varit för att jag visste att jag skulle vara hyfsad pigg för att savera ikväll hos en liten middag.

Idag luktar hela jag nattclubb. En blanning av rök, svett, sött och öl. En duch kommer sitta fint.

Inga kommentarer: