tisdag 7 april 2009

En riktigt bra påsklovs dag!

Jag är glad.
Ovanligt glad.

I dag har varit en jätte bra dag. Så här har den sett ut.

Jag vaknade och satt vid köksbordet i en evighet och små pratade med mamma. Sedan ringde jag ett telefonsamtal som ingav hopp.
Sedan cyklade jag i vår väder lyssnades på kent till stan. Jag hade körlektion och det gick bra, eller ja okej. Men vi säger tummen upp för mig.

Jag och mamma köpte suchi och jag hittade en jätte snygg tröja på indiska med jätte u-ringad rygg, tror jag köper den i morgon.
Sedan satte vi oss och körde till gekås :)
Där handlade jag lagom mycket, mina bästa köp är:

- Röd regn kappa. Hur länge har jag inte viljat ha det. Så nu kan det regna bäst de vill.
- Två boddy
- Gardiner.
- Sommar klänning
- trosor med små små söta ugglor på

Ja det har varit en fantastisk påsklovsdag!

Inga kommentarer: