onsdag 22 april 2009

Livet är lättare, i sol sken.

Dagen började med trafikkundksaps inhämting, jag glömde stanna vid stopp skylt. Smart Lovisa, verkligen! Jaja, sedan satt jag själv och sjöng för mig själv, falskt på trafikskolan, när en lärare kom. Hon blev lika paff som jag, jag trodde inte att någon skulle komma. Och att jag satt där och sjöng med musik i ögonen var nog ett nyttt sätt för henne att börja dagen.

Efter det så hade jag fått penga av min mormor och jag tänkte att varför inte spendera dem på denna snygga baddräkt. Jätte fin, snyggast på stranden i sommar. Fast det kostar att ligga på topp. På myrorna köpte jag en jätte jätte stor rysk sjal, som senare på efter middagen blev en pick nick filt i solsken.
Härligt.

Jag har bästemt mig vad jag vill ha i studentpressen i smykes väg i alla fall. Studentmössan kunde jag visst hämtat ut i dag, men det hade jag ingen aning om.
Så den hämtar jag ut nästa vecka, och så har jag provat student klänningen. Mjo man kan väl säga att det närmar sig.
och kankse har allt löst sig till slut?

Inga kommentarer: