torsdag 23 april 2009

Lollo 19 år, Träden står i blom.

I dag hade jag en lektion.
Jag och sofie försökte plugga Nk men kom in på mer intressanta saker, så som främmande städer. Hela dagen känns omtumlande, med sjukgymnast, fas B avklarad i teorin, oväntade telefonsamtal, och lite olika planeer för dagen.

Men allt slutade med ett Saft kalas för Lollo som fyller 19 år i morgon. Grattis till henne! Hurra, inte nog med det. Hon åker till USA själv om bara några dagar, där ska hon pratisera. Härligt, och häftigt.
Jag åt så mycket goda scones, fruktsallad och saft att jag inte alls är hungrig.
I morgon är det fredag, och vet du. Min storebror kommer hem igen. Han har varit borta med sin Hanna i 6 månader, i Australisen och Tahiland. Känns jätte konstigt och hur kul som hälst att han äntligen kommer hem igen.
Det blir god mat och bubbel, fint.

Något annat som är så vansinnigt fint är träd i blom, häst ljus rosa blommor. Oh, jag ska fylla min framtida trädgård med dem. Till dess, se och njut.



Lollo fyller 19, vi har saft kalas.
Glasen har sofie köpt på loppis, super fina.


Vi åt sconed och jätte god fruktsallad.

Lollo, Frida, sofie.


Fina inslagna paket.

Detta fick hon.




Bilder på hur fin världen är när den är som vackrast.

Inga kommentarer: