torsdag 16 april 2009

Nu är jag lite sjukt igen.

Nu har jag blivit sjuk igen, så där ordentligt.
Feber, hosta, ont, med i dag var jag hos farbror doktorn så jag är snart på benen igen.
Känner mig redan mycket piggare.

Men att skriva här har kommit i skym udan när jag varit lite slö.
Det ända som egentligen har hänt är att sofie har kommit hem ifrån Paris :)
Att jag klarade fas a på körkortsteorin
Att jag har förläst på Halmstad högskola och att det gick jätte bra, var jätte intressant, och spännande.
Att jag har provat min bal och student klänning och att båda kläningarna är jätte fina.
Att vi passar lill killen
Att jag har köpt UNICEF nålen, det tycker jag med att du ska göra, finns att köpa lite var stans. De gör ett bra jobb och behöver vårat stöd för att kunna göra skillnad. Slå ett slag för varjenda unge! Du kan göra större skilland än vad du tror. Dess uutom är din fin och passar min blå kappa perfekt.

Inga kommentarer: