fredag 17 april 2009

Vi gör som vanligt, tar dem med storm.

Hon pratar om ett liv vi aldrig har levt
Antanligen aldrig kommer att leva
De hon pratar om är så främmande att det känns som en annan galax

va då? Shoppa i paris över dagen? Att tre av moskvas pressidenter bor i kvateret? Vänta lite, sa du det dyraste hotellet i Rom? Hadde de hyrt in vatikanen?, okej, nej jag röker inte. Okej, stort hus, städa, olika medel. Laga mat, handla, shoppa.
Oj, så mycket pengar per vecka? Jo, jag håller på att ta körkort. Säkerhets grindar, vilken fin utsiktni har, havet är alltid vacker. Jätte vackert, vilket hus. Jo jag kan laga mat. Ett rosa rum, en rosa spark cykel, rosa är en fin färg antar jag. Nej jag har inga övriga frågor. Jag vill här i från, nämde jag det? Okej, jo du sa det lek aktiveteter med snax. Jag tycker om piggelin okej du hör av dig. Ha det bra, hej då.

Efter åt är man mest snurrig, vet knappt ut eller in. om man vill, om man kan, om man ska, eller vart man ska.
En sak är säker, en upplevelse rikare.
Det är vad vi är.

Inga kommentarer: