söndag 23 mars 2008

Varm choklad, halmstad och milla.

Jag fryser när jag går hem i ett natligt mörker
Men är inte lika rädd som jag brukar
Snön ger ett lung när den virvlar runt om mig
De dansar ner i från himmlen, lätta och skapar musik under mina skosulor
Jag kanske skulle trivs i norrland tänker jag tyst
men jag fryser för mycket och oförvilligt är varje muskel i min kropp spänd
käkarna knuts ihop oförvilligt
Det blev vinter även i år även om den var försenad
Men jag känner inte för att åka pulka, eller göra snö gubbar.
Kanske i morgon men inte i natt.

I dag har jag haft en härlig påsklovsdag
jag sov tills jag vaknade och hela dagen har gått i lagom tempo
Jag och milla åt lunch och gjorde varmchcklad innan vi knatade upp på gallberget
varmde våra händer runt kopparna och åt banan(man tager vad man haver)
I kväll har tv tablån varit dålig och jag för trött för att verkligen hitta på något.
jag är helt förlorad i dagar, datum och tid. Alltså är allt som det borde vara när det är lov.

bilder ifrån varm choklad studen ifrån galberget i dag. Mys.


Detta är ibland de vackraste platser jag vet
jag kan sitta här i timmar och funderar över livet ofta med trevligt sällskap
Det är ett av mina smotronställen i stan, vilket är ditt?


.

.


Varm chocklad.


Tillsammans är man mindre ensam.
shyssta bananer!

Milla
En av de finaste jag känner.
Vad som hälst men inte utan dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig!! <333 /Milla