söndag 30 mars 2008

Saftkalas!

Det är något allders säskilgt med nätter.
Jag tänker så kreatift då, jag säger massa skräp och skrattar så mycket lättare. Jag kan komma på nya teorier och linelser.
I går när jag skulle somna kom jag på att vi inte kunna plugga bort denna söndagen, vi var tvugen att avsluta lovet på ett bätte sätt.
Då slogtaken mig med saftkalas vore trevligt, och hallonmuffins. Sedan kom jag på att jag skulle lämna små medlelandei muffisarna som jag bakade in.
Så det är väl vad jag, sofie och frida har gjrot i dag. Vi har haft saft kalas på mitt golv med massa kuddar, såpbubblor, hallonmuffins med låtcitat och kloka ord.
Även insett hur jävla mycket plugg vi har de närmsta veckorna och hur det kommer dra ner oss med tiden. Det är NK, pyskologi, svenska, och för min del italienska. Ett prov i veckan i tre veckor plus inlämnar.
Herregud!
I går skrev jag även en novell "elefantpojken & prinnssesan" heter den. Ska lägga upp den så fort jag har rättat och fixat den.


I morgon är det back to bussnes.
Jag vetinte om jag ska skratta eller gråta.

Inga kommentarer: