lördag 22 mars 2008

Mina vänner flög ihit på sopeman och vi hade en toppen kväll.

I går tog påskkärringen sofie, Frida på sin kvast och flög hem till mig med påskägg, leenden och filmen "vuna människor". Det var väldigt trevligt jag skrattade till jag fick ont i magen och då skrattade jag lite till.
Sofie insperade mig så att jag snabbt förvandlade mig till en påskkärring så dansade vi och åt blåbärsmuffins.
Vi spelade gitarr och sång fina sånger tills klockan blev sent på natten. och jag fick en väldans fin inbjudan till ett våffelkalas på tisdag. Det kallar jag flott!

Igårdags kvällen i bilder.



Frida och det påsk ägget jag gav henne.



Glad vår!


Jag som påskkärring


Sofie som Påskkärring

Jag har förklärlek till spegelbilder


Ser ut som bonde söker man.


Vuxna människor. Blåbärsmuffins. Te.
Jag och sofie dansar.


Väldans fin inbjudan.



Såg Annika Norlins konsert på musik byrånlive
Hon är grym.

Inga kommentarer: