lördag 15 mars 2008

Första, andra, tredje, fjärde.

För det första.

JAG HAR KÖPT PEACE AND LOVE BILJET.

Ingen overvändå, jag är på väg emot festival och det finns ingen väg ur det.
Detta är en dröm som jag dröm i flera år som går i uppfyllese. Så lätt är det att hitta sina drömmar.
Egentligen vet jag nog inte vad det innbär. Jag ser ett tält och så tänker jag konsert gåner 7. Lyckorus och sömnlösa nätter då jag dansar tills jag rammlar ihop. Jag tänker trevliga människor och att jag kommer få besöka Bolänge! Där har jag aldrig varit förut, och ich med jag ska till alla städer så är detta en början.
Jag försöker att inte tänka mig alla dessa baksidor som ett äventyret kan ha.

För det andra.

Jag har tagit sönder min snygga kläning som jag ska ha i kväll. Dragtjädjan gick helt enkelt bara sönder! Det är sådant som inte får hända, men det händer.
Men i ren panik ser det ut som att jag kan få ihop käningen, men det krävs ny dragtjädja, en symansik, en mamma och mycket tålamod.

För det trejde.

Jag har varit på amnesty och ännu en gång måster jag uttrycka hur fruktansvärt mycket jag tycker om att gå upp jätte tidigt en lördag. För att sedan runta runt i bland en massa skrot och skräp.
I dag köpte jag ett steckpanne lock itll min syster, kom på att det var ett vanligt gryt lock och skämdet hur dum man får vara! Och sedan kom på att det var ett steckpannalock :)
Förvirrande
Jag köpte ett linne på H&M rött vitt randigt, så där skepp och hoj i sommar!

För det fjärde.

Jag har hört att Håkan Hellström <3 kommer till Halmstad marinfestival i sommar!
Kan det bli bättre båtar och Håkan Hellström. Två saker jag verkligen tycker om!

Inga kommentarer: