onsdag 12 mars 2008

plask väder.

I dag är det plask väder
Jag har druckit te och ätit nybakta skones hoss mig syster
Det är mys det!
Jag kommer på mig själv att göra inget alls
I stället för att plugga
Kastade ett öga på italienskan känns ju som jag kan det.
tyvärr är det ingen garanti att jag faktist kan det

Jag känner för att göra något kreatift som att måla
jag vill måla med vatten färger, måla köks stolar i klara färger, måla om väggar
klippa ut fina bilder ut mode magasin, skriva poesi
Det ändå jag gjorde var att skriva fina låt citat huller ocb buller på ett vitt papper
Specielt bob hund, håkan och winnerbäck
Men har ändå ingen lust, kanske är det som lars winnerbäck sjunger
att grå dagar aldrig skyndar på?

Men jag vill se på film krönikan och det är ett jobb jag skulle gilla tror jag att rensansera saker. Hur som så älskar jag film och bok ressantioner.
Jag ska knarka te och sedan se något program på svt 1

Blås liv i mig.

I dag har varit en sådan dag då jag har haft studs i dojan och för att varit en onsdag har allt gått jätte lätt.
Jag har ett datum att längta till
det
kan
man
leva

ett
tag
till.

Inga kommentarer: