onsdag 3 oktober 2007

Underbara Tisdag.




Tisdag: Jag vaknade glad och tog på min en tröja man blir glad av för det är tisdag i sig finns ingen anledning att vara glad över men att solen sken.
Efter reng kommer sol, tydligen.

När det låg en tjock dimma över min trädgård i morse över mig och alla mina tankar. Radion var på och rix fn:s morgon tjat och morgon te så slog tanken mig.
Vad tycker du om?
och då tänkte jag att jag ska göra en lista om det. Jag brukar göra listor, önskelistor, och inköpslistor, filmlista, men alldra mest to do listor, sådana har jag för många.

Saker jag tycker om.
- Skratta tills jag får ont i magen
- vara ute på äventyr
- drömma
-skriva kärleks brev
- lyssna på musik


på gymnan had vi yoga, det var kul jag klarade nästan inte av att göra en ända övning.
Blosson var så där lung som man tror att hon inte gjort annat än tränat hela sitt liv, andas in, andas ut.
Och så lung så att jag nästan blev stressad.

vi hade teater det var bra konstigt det.
För taket föll ner, och hon var sinnessjuk, fast ett spöke som var en mass mördare, så kom super hjälpe/ageten som inte fick säga sitt namn men sa att man kunde kalla henne för 52 ja och så fortsatte iprovisations övningen.

Nu ska jag snart i väg på gitarren, det blir kul.

Lär mig hur ni älskar
lär mig de bästa ackorden.


Inga kommentarer: