onsdag 24 oktober 2007

plask, gitarr, tekoppar, drömmar.

Vi plaskade i vattnet och simmade och simmade, och simmade till jag blev helt mör i hela kroppen. Då bubblade jag i bubbel poolen.
Tydigen missade jag romatiskt hångel bakom ett vatten fall ;) haha ja sa ju att det var överdrivet.
Sedan hade jag teater och ojoj vad kul! :)

Jag och mamma åkte ner i hamnen jag har inte varit där och det är konstigt, vi klagar över att vi lever i en liten stad, ändå har jag inte sett allt!
Det kallar jag att vara trångsynt, jag såg på vattnet, hur fint det speglade av sig, jag nöjt av solen, och så såg jag en sådan där liten trä eka jag vill ha någon dag i mitt liv.

Jag spelade gitarr och det var svårt, men jätte kul.
Jag ska lära mig hönan agda, och fint plock till kom i håg mig med winnerbäck. Jag behöver ett jätte lycka till.

Min mamma är världen snällaste, i dag hade hon köpt två nya jätte fin te koppar till mig och ännu mer piggelin te :)
Sedan har hon har hittat världenssnyggaste klääningn jag bara vill vill ha!
Frågan är när man har den?
I annat fall kan man ju ha på sig den när man går runt här hemme och leka att man är på fina kändis fester eller något.
And thay say that i am a dreamer. suck pengar pengar

Denna låten, om någon har den, hör av dig, verkligen helt jätte bra

Oh timo är snygg och bra och finsk eller tror jag
och jag såg honom live i sommras :)

Nu ska jag äta kanelbulle och dricka te ur ny te kopp.

Jag är så där glad att det bubblar i blodet.





Inga kommentarer: