tisdag 23 oktober 2007

nothing is lost, it just frosen i frost.

Jag borde ha pluggat mera men
nej
det har jag inte.
Det finns för mycket man borde
tillxempel du borde
ringa mig och säga
hej darling darling nu drar vi
Men inte gör du det

Efter konverstioner med lite olika personer, tänke jag ljust, fyllde badkaret till brädden och njöt och slappnade av.
jag lyssnade på p3 och tänkte, jag har hört att man tänker typ samma saker varge dag hela sitt liv, det är ju ganska konstigt att tänka på, för tänk så lite man tänker på egentligen?
Jag tror att det är så, jag har verkligen kört in mig på samma spår.

Det har varit så mycket de sensaste veckorna att jag inte har hunnit blinka och nu börjar jag slappna av, då kommer tröttheten, utmattningen och lamslår en.

Tydligen är var fjärde person på gatan en tänkbar flört, det är en väldans många personer det.
en, två, tre där var han!

Efter lite pussel och många tankar och dåliga lösningar kom vi på hur vi ska ta oss fram och tillbacka till gbg på ca 100 lappen. Tjo ho!

Du slickar dina sår
Jag kan knappt täkna på hur denna saga kommer sluta
De lever lyckliga i alla sina dagar?
suck klycha! give me

"notthing is lost, it just frosen in frost." - Daimen racie.

Inga kommentarer: