torsdag 4 oktober 2007

KANELBULLENSDAG.

I dag är det inte vilken dag som hälst, det är KANELBULLENSDAG. och vem som än har hittat på denna underbara dag så vill jag hylla den personen. Vilken underbar sak att fira kanellbullar är ju hur gott som hälst!

Detta skulle firas, med köpta underbart god bullar i från haga. Vilket måste ha de godaste bullarna i stan!
Vi dränte oss själva i te koppen, snackade och lättade tunger ifrån våra hjärtan.
Det var super mysigt.
Sedan fick vi lägga ner för mycket tid för att försöka få psykologin att gå ihop. Men det kommer gå bra som soifa förösker över tyga mig om.
We can make it!

Sedan har jag blivit interjuvad ut av hp och så har jag fått posa en massa. Jag gillar inte det. Men det var välidigt kul att bli interjuvad och så :)

Imorgon ska vara min lyx dag!
Jag har sovmorgon
teater
lunch
foto
massage av ett proffs!
Film med syster

På Lördag ska jag jobba på Mcd, see you there?

Inga kommentarer: