fredag 5 oktober 2007

Jag vill fånga solstrålar och ge till dig i ett blått paket.

jag tror att jag håller på att fastna i min egen ensamhet.

Min granne han brukar kippa gräset på fredags efter middagarna, tror ni att han tycker att det är mysigt?
Är det att han inte har tid under veckorna?
Har han inget bättre för sig?
Elller är det bara något så där undberbart att klippa gräset på fredags efter middagarna, och att det är jag som missnar något?

.

Förra fredagens konveration vid 05:30
jag: Hur mår du Sofie?
Soife: Jag mår bra, men jag kan säga att jag mår bra fast jag inte mår bra, fast nu mår jag bra.
Jag: eh, okej, du kankse borde ta ett socker pilller?

I dag har jag haft foto och jag han med att göra saker, tjo ho!
Teatern var jätte kul som vanligt, maten i skolan var halft äcklig, halft god. Solen har lyst på oss i dag. Och jag vill fågna varge solstråle och ge de till dig i ett blått paket.

Min lyx marssare var helt underbar, halmstad har underbara gator jag vandrar för sällan. Jag tror att det är det som jag behöver.
Vandra andra gator.
Vandra din gator.

Så kommer det upp ett trevligt förslag.
Så blir man tveksam
För man vill men, så ska man jobba i morgon och så vet man hur det kan sluta och
popcorn är gott.
Hanna ska på sådan där relise party, men nej.
Många disskutioner
efter
är jag inte alls säker
massa fram och tillbacka
För lollo,frida,sofie förslaget
verkartoppen
"det var bra men det var inte rumba"

:)

1 kommentar:

sofie sa...

haha(: den gången menade jag vad jag sa. om ensamhet är som att fastna i kvicksand dyker jag snart upp runt kröken och räddar dig. ingen spya kan skrämma iväg mig.