söndag 21 oktober 2007

Lördag.

Jag plockade undan saker, i dag har jag stökat ner allt i gen.
Jag tränade pilates, i dag har jag träningsverk.
Jag pluggade historia, har glömt bort allt igen.
Jag pratade för mycket i telefon, jag vill inte veta mina telefon räckningar.


Så jag tejpade en historiskt tidlinje i köket, jag klippte, tog färgade pappar. Jag har alla svenska epoker i svensk historia i olika färger i mitt kök. ? Hrm
Och jag läste hela eftet blev deprimerad, och nergången. Och helt knäpp av att inte träffa människor.
Så jag bästemmde att jag skulle försöka plugga till havl fem då jag skulle träffa sofie och frida, och maja trodde jag men hon var upptagen att träffa en potensial drömprins ;) och jobb.
Men så fick det bli, vi sprackade löv, fotoade, skrattade, satt på vattenporten. Det var verkligen jätte härligt, och så fin världen är!

sedan åkte jag hem och bekladade mig på den här staden, och på att det aldrig finns något att göra.
Jag vill till miss li i växjö på fredag!
tips hur man tar sig där ifrån mitt i natten?

Det blev lite sent hoss sofie och jag vetinte hur det gick till men det var trevligt så det gör inget att jag är lite trött.
Trött
på staden.

"när du hör det här ljudet är det dags att vända blad, när du hör det här ljudet är det dags att byta stad" - nawid.

Ett surrade en fluga i min fönsterkarm när jag vaknade, hösten har inte dödat den än.
Hösten har inte dödat mig än.
Nästa vecka se ljusare än ut än den jag lämnat bakom mig.

"för det är ångest tvång och höstsesång och ekonomisk under gång som suger ut våran must för det är ingen som har någon lust" - winnerbäck

Inga kommentarer: