måndag 22 oktober 2007

Solen skiner.

Så blev det ändrade planer, för min del uppskutet prov tills morgonbitti och kanske är det så att det var vad jag behövde, kanske gjorde det saken varre.
kanske hölls det en tumme i onödan, kanske inte. kan det hållas en tumme i onödan. Hoppas det hålls en tumme i morgon i stället, i morgon klockan nio. smäller det.
Jag läser om årtal, händelser och kungar. känns som jag kan det, känns som jag inte förstår något alls.
Men som sagt det får bära eller brista.
:
Vi ska till göteborg på lovet, ett nytt förslag, lämmna halmstad 08:20 åka ifrån göteborg 00:10 ägna en hel dag åt staden, haga, city, cafér, resturang, bio. Filmen "tilsammans är man mindre ensam" som bygger på anna gevaldas roman med samma namn.
För där vi bor sänder de inte den filmen, helt knas tycker jag.
Må att man kommer vara trött men det är det ju värt. Maja om du läser det här, vad tykcer du? jag ringer dig i kväll!

Det blir inget miss Li i växjö om inte jag kan övertala min bror att köra oss, för tillfället ser det mört ut och min mor ville inte hämta oss där mitt i natten.
Vi känner inte en ända kotte i växjö så då blir det lite lätt problem, varför går det inga natt bussar? eller tåg? Varför är det så dyrt att åka dit?
Att bo på vandra hem klarar inte min ekonomi av med alla utsvävningar, jag har förstått att jag helt engkelt måste jobba i helgen, kanske helgen efter det och nästa? Men mitt jobb är ett bra jag och jag trivs som städerska mellan åt.
Hanna i min klass har gett sig in i branchen och jag välkommnar henne.

I dag ska jag vara i skolan typ till 6, hadde tänkt att gå på lite extra foto så jag slipper stressa med mitt tema.

Jag snackar skit i stället för att ta tillfället i akt och plugga.
Nu ska jag göra det.

hej solen skiner.

Inga kommentarer: