söndag 14 oktober 2007

Höstmys i Göteborg.




Jag, Mor och Far tog bilen till göteborg, egentligen för att lyssna på indianer men det blev så där och i stället var det mys i haga och lite shopping som gällde.

Oh vad jag gillar göteborg, vad jag gillar gatorna, plusen, trafiken, människorna (hjälp vad folk är snygga i den staden ;) alla cafér och parker.
Jag gillar lövens färg och även om himmlen är grå så kankse det inte gör så mycket så länge löven är gula.

- Jag inkasserade en te burk med mumin trollet på som jag har mitt flower te i.
- en grön röd sjal ifrån idego, som dofa indego :)
- en gul, orange, skimmrade sjal ifrån indiska
- en svatt vitt topp på REA endas 49, 50 sådant gör en glad.
- en snowbord, burton :D JTänk er en engen snowbord, jag vill ha skidsemmester NUNUNUNU! jag är hur lyckig som hälst.

Men alldra mysigast var att se hösten, lövensfärg, hålla i mysiga te koppar med chai, stökiga cafer, se flyttfåglar, och massa utav olika människor.


Göteborg, snart på återseende!

Inga kommentarer: