måndag 8 oktober 2007

Jo det finns dagar då jag ropar hej jag diggar dig.

"Jag sänder vykort
till avlägsna delar
av mitt liv
är här nu
vet ingeting
mer än ni"

- Fredrik Lindström
ur boken: Jag är bara en sån som bara vill ligga med dej

Hej var det värmen i sängen var mysig och härlig, och så mörkt det var runt om kring mig. Bara tanken att lämna denna säng klockan 06:20 är fruktansvärd. Det är nog därför jag ligger kvar där alldes för länge och får springa runt i en halv timme och försöka göra hundra saker samtidigt.
För att sedan springa upp med alla grejer upp för baken, känna hur gröten, tet, salami mackan gör sig på min och ett lätt illa månde sprida sig. För att sedan frysa häcken av sig.
Toppen, kul med måndags morgon.suck
Men naturkundskap (vi ska ha test nästa vecka)
och histora (vi ska kunna alla tidsepoker kort i svensk tills två veckor)

Så dansade vi med köttbullar i magen och sedan lite engelska på det.

Jag har världens bästa mamma.
När jag kom hem fanns det ny bakta bullar, en ny topp till mig som jag viljat ha, och nytt gott te som heter "yellow flaower" En ny favorit!

Jag ska läsa lite svenska bok nu, och lite psykologi innan jag drar till biblan.

Han
lever
igenom
att
glida
runt

massa
jazzclubar
i
ett
främmande
land
.
jag
vill
också
se
världen
en
dag
måste
det
vara
min
tur
att
leva
så.

Inga kommentarer: