måndag 22 oktober 2007

Låt bli.

Någon vacker fe har andats ut frost över världen.
Den glittarar i morgon sol
jag ler
gränsen mellan vinter och höst börjar bli mer defus.
Men det finns inga lende på vinter rosiga kinder.
Vi skrattar oss lyckliga
och dränker våra sorger i te.

Där du slutar
Ska jag ta vid
låt det bli så
My aim is you.

I dag är det lyx morgon, jag är en bortskämd skit unge
Men lever lyckligt.

jag
är
rädd
att
jag
kommmer
rusa
in
i
dina
armar
i
ditt
hjärta
för
att
sedan
förlora
allt
och
du
man
får
faktist
inte
göra


I dag ska jag göra historia prov, ha pyskologi, äta skolan spaggeti och köttfärssås, ha engelska, ha stökigt klassråd, köpa winnerbäcks biljett :) kankse köpa gbg biljetter. Plugga Italienska, prata i telefon, träna och chilla.


"säg som det är, denna gången krävs det mer innan jag öppnar armarna, förlora mig och kännslorna faller fritt
medans gatorna, vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörde, allt det här vänder sig in i mig" - Håkan hellström, det är så jag säger det


1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena. Läste om din blogg i HP. Kul med folk som skriver mer än "Hej i dag har jag vart på Ikea och i morgon skall jag tvätta": Vem fan bryr sig liksom? Själv försöker jag oxå använda forumet till nått annat än en offentlig dagbok. Lägger därför upp noveller som på sikt är tänkta att utgöra kapitel i ett romanprojekt. Kolla gärna om du har lust. Ciao