måndag 11 augusti 2008

Typ så var min dag.

I dag ska jag till en pojke att hans blå cykel var fin.
Han sa tack
Jag sa att han behöver nog växlar och pumpa deckaen.
Han höll med
Jag cyklade om honom
Vi bor i samma kvater och har ingen relation till varandra mer än att när jag gick 1 an på gymnasiet gick han i 3 an. Detta gjorde att vi hejade på varndra när vi åkte buss.
Tydligen hejar vi på varandra när vi cyklar.
Vi bor ju i samma kvater, sådant är trevligt.

I dag har jag köpt för stora skor och en klänning. På loppis, sådant gör en glad. Heja hej höst! (jag försöker verkligen) Men jag längtar redan till nästa vår. Men säg det inte till någon.
Frida, klarsson och jag åt thai mat och shoppade ihop. Sedan tränade vi även ihop och jag kände mig som en spaggetti, eller något som höll på att falla samman.
Men det var roligt, jag ska träna på torsdag För nu börjas det igen, träna är kul.
Man blir trött, jag åt kanske världens godaste fisksoppa och nu är jag så trött att jag ska sova.

Natti.

P.s Det är underbart att vara ledig.

Inga kommentarer: