onsdag 6 augusti 2008

apsolut helt onödigt.

I morgon fyller milla pilla 17 år, jag har slagit in paket. Det är knasigt jag tror alltid att jag är så bra på det, när jag väl sitter där med papper och snören blir det aldrig som jag har tänkt mig, utan det känns klumpigt och fult.
Jag blir arg och irreterad och reslutatet blir halv hjärtat men personligt.

Det bor en spindel i min gadråb, sådant kan jag tycka är obehagligt.
Även om han inte vill mig något ont så gillar jag inte tanken på det.

Himmlen blev grå.
Jag satt hoss frida och vi pratade i flera timmar om allt.
Tiden liksom flög för bi och ämnen passerade.
Annars har jag jobbat lite då sken solen, sofie är i sthlm och det sägs vara rocken roll.

Han pratar fint och jag vill kunna läsa de där böckerna som finns.
En dag
när vinngarna bär.

Inga kommentarer: