onsdag 27 augusti 2008

För mycket reng för vårat eget bästa.

Det finns för mycket att berätta om när det gäller vår gympalärare, i dag har varit en dag med många nya intryck och problem. Kuluturhistoria och religon blir nog precis så intressant och givande som jag har hoppats på.
Gympan, kan jag nog bara glömma. Och jag som hade tänkt att sattsa på högra höjder i år. fan.

Jag vet att många gillar hösten och jag gör det med, ibland. Jag försår inte varför jag tog på mig reng kläder ens, jag var ju sjö blöt när jag kom hem. I skorna lät det, klafs, klafs. Två koppar te senare känns livet ändå lite lättare.

Milla kom över och vi pratade i timmar och jag gjorde potatismos, tände ljus och följde henne hem i mörket. Har ni tänkt på det? Det är så mörkt.

Jag har verkligen försökt ta tag i proget arbetet, men hjälp detta är så flummigt känns det som.

Nu måste jag sova så jag ialla fall har en chans att hänga med på NK imorogn.

Inga kommentarer: