torsdag 28 augusti 2008

En dag i ljusgråttt.

Jag känner mig sjuk, liksom lite ont i halsen och tunga ögonlock så fryser jag lite. Jag har ätit äckliga sugtabbletter för att motverka förkylning och hoppat över dagens planerande träning. Jag hoppas det hjälper. Men tanke på att halva klassen verkar ha ont i halsen så vet jag inte.

Jag har även suttit med huvudet i händerna och inte gjort något alls ett tag, legat på ett trä golv och försökt. Jag säger, försökt jobba med skolan. Men nej, omöjligt.
Jag tror jag behöver sova, länge, och ostört. Så jag ska försökta att lägga mig i tid i kväll, lättare sagt än gjort.

Hittat en fin blå jaka som jag vill bli min och så vetjag inte alls vad min mobil är?

Jag har på min min stora gubbekoffta som jag köpte på loppis för en femma, och ett par strumebyxor, nu ska jag se vad kylskåpet har att erbjuda till kvällsmat.

Inga kommentarer: