måndag 18 maj 2009

Om du inte har en mustasch är det dags att skaffa!




Varje dag får omrking 25 men i Sverige diagnåsen prostatacanser.
Det är en pappa, farfar, morfar make i timmen!

Jag tror att vi kan besegra canser.
Tror du?
Det finns en massa duktiga forskare, och jag tror på dem. Men för att de ska kunna jobba behöver de pengar.

Skaffa dig en mustasch!
Den är snygg och billig och bra. (finns att köpa på classolson)
Om jag hade varit pojke hade jag nog skaffat en egen, det finns många söta pojkar som passar i det. se här.
Men, för mig kvittar det hur du väljer att stödja canserforsning. Så länge du gör det.

Det kunde lika gärna varit någon i din närhet.
Tillsammans kan vi övervinna canser.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ska ta och köpa en sådan nästa gång jag är på stan. för jag tror. jag tror att vi kan övervinna cancern.

kram.