torsdag 14 maj 2009

Jag gillade verkligen denna dagen.

Jag trivs som fisken i vatten.
Jag kan snart crola som proffs och sofie är alltid snabbare än mig i vatten.
och på land, jag börjar alltid skratta när vi springer ikap, kanske är det inte därför jag förlorar men jag brukar se det så.
Skratt för länger liv.

I dag har jag och sofie fått två komplimanger av två tanter.
Om jag och sofie får komplemnager brukar det vara av tanter och gubbar.
Jag blir alltid lika glad.
Den ena sa att vi hade fina cykelkorgar.
Och efter vi simmat sa en annan tant att vi var väldigt fina i allmenthet.
Inte dumt, då kan man inte låta bli att se.

25 days
Även flytt fåglar återvänder
Med ny luft under vingarna
På det viset finner de kraft och ger sig av igen.

Se inte änglar och demoner på bio, även om filmen är jätte bra så är den inte riktigt värld det.
I morgon är det fredag :)

Glömt allt du en gång vill tro.

Inga kommentarer: