fredag 29 maj 2009

Bara en rad av massatid, men du kallar nog detta för en fredag.


Sture på stan.
Jag sitter i en park, äter en macka för fort och mår illa i timmar.
Min insatts kan inte räkas med om man jämnför alla människor som dansar, spelar teater, lagar mat, pratar, och står i.
Men vi gick runt och hängde på stan tills jag blev så trött att ögonlocken förr ihop. Trött utan anledning fast att sova mitt på dagen är väldigt härligt.

Sedan ringde London.
Det känndes bra, konstigt och pirrigt.
Men nu har jag en sådan kittel kännsla i magen, och ler lite smått hela tiden.
Men det är svårt att prata engelska, orden fastnar i munen, blir otydliga.
Det ska vi ändra på helt engkelt!

Jag borde dansa bort denna natten.
Men snuvan har inte gett upp än, och jag ska ju gå på röda mattan på söndag. Då måste man vara fin och inte behöva snyta sig i näsan.
Så det blir film kväll.

Inga kommentarer: