måndag 25 maj 2009

Göteborg.

Lite Göteborg bilder. Fler kommer (kanske)



Så här glad blev sofie när vi hittade klänningen!
Se här
Det var ett hellejulia moment.
Kosta vad det kosta vill.





Gjord för dans, och spääande äventyr.


Tyllkjol.


Som ville bli sofiestyllkjol.
En sådan tror jag nästan alla vill ja.


Jag var jätte glad.


Sofie var med glad.




Vi åt pizza i parken under solen.
Underbart.


Det bästa är att man kan vila i gräset, prata stunt andas gräs och skratta sol.



Vi var inne i min favorit leksaks affär, vill typ ha allt där inne.
fint som snus.





Ett besök på prick katt så klart.





Fina flugor
Varför har pojkar så sällan fluga?
Pojkar med flugor är det finaste som finns.
Sofie bärättade att den pojken som har den röda flugan med vita prickar
ska hon dela sitt liv med.
Och nästa gång jag ser en söt pojke med fluga
så ska jag säga
Fin fluga, ska vi dansa så kan du kyssa mig så där mjukt sedan?

Sedan åkte vi hem.
Men vi ska dit om två veckor igen.
Så det känns okej.

Inga kommentarer: