onsdag 13 maj 2009

Min ögonlock är tunga nu, snart drömmer jag om dig.

Denna dagen har tagit mycket av mig.
Nu har jag maskara över halva ansiktet.
Det är pollen som flyger i luften, det ser härligt ut.
Jag vill med flyga, när vingarna bär.

Denna dagen kankse har varit lite svår, men med mycket glädje.
Det ger mycket, och jag må erkänna att jag älskar att stå där.
Jag har även fått glädjande besked av min körskolelärare.
Sått och pratat i en korsning med sofie lagom mycket.
Men när jag kom hem var jag så trött trött

Så i morgon ska jag mest ligga i en simbasäng simma och plaksa lite, äta god paj och gå på bio.
Innan dess jag jag ha lite urtråkig NK och SV och lite lite lite bil fakta. Men vi bort ser ifrån det. Focusserar på bassängen, pajen och bion.
Jag tror det blir toppen.

Kvällarna är så fina nu för tiden.
Har du tänkt på det?
Mörket har spruckigt upp, jag uppskattar verkligen det.

Vad är det som gör att det är så svårt att överhuvudtaget lägga sig i sängen före 23:00?
Varje kväll är den andra lik.
Jag ligger där i sängen och tänker på dig, men kommer aldrig någon vart..

Inga kommentarer: