tisdag 20 maj 2008

Tisdag plugg på café

Idag har det varit en jätte bra tisdag. I stället för att springa stuelöpet, satt vi på mysigt café och gick igenom världshitorian. Epok för Epok.
Sedanl ite snick snack, fika och så började vi göra listor för våra äventyr näsrmsta tiden. Vad vi inte får glömma och vad som måste med.
Vi pratade om framtiden och skrattade. Det är så som gymnastik dagar borde vara!

I går när jag cyklade så blev det lite krångel på den lilla vägen. Det kommer en bil och en cykel och jag kör emot närmsta kanten och stannar till.
När han kör för bi vevar han ner rutan och ropar på skånksa "jag ville bara upplysa dig om att vi faktist har höger trafik i den här stan"
Oh tack tänkte jag, vad vänligt för upplysningen. Jag vetinte vet han ville få fram med det? Vad var poängen? Känndes det bättre efter åt?

Det blåser kallare nu, men jag försöker tänka sommar. Även om morgone dagen kommer döda mig och jag verkligen itne orkar plugga fast jag verkligen borde.
Det är så ofta så här : jag tänker jag kan det! Jag kan verkligen det, oh vad skönt. Sedan när jag ska göra provet/uppgfiten tänker jag OJOJOJ jag ksulle nog ha övat mer. Idiot!
Så jag borde läsa manuset en gång till och kolla lite till på historian.














donna da baffio. Ma di dove e il umio di baffio?

Inga kommentarer: