torsdag 15 maj 2008

Och du, jag skulle behöft dig nu.

"det kallas tiviel det dära som stör, det kallas för klump i magen och ett konstigt humör" - Lw


Tankarna far i huvudet. Jag är klar med svenskan. Det är fint väder, min kjol fångas i blåsten. Jag lyssnar på huvudverk. Jag har prestations ånget, över historian. Jag förstår inte.
Dagens låt är: Tvivel med Lars Winnerbäck. Jag känner igen mig i varje rad känns det som.

Och du, jag skulle behöft dig nu.
jag skulle behöft dig nu.
Jag skulle behöft dig nu.
Om jag räcker ut en hand, tar du den då?

Jag kokar potatis för häftigt, det kokar över. Jag är otackt med tiden.
I dag ska jag gå till skolan.
Mys ficka med Milla.
Träffa min syster och sova över hoss henne. Trevligheter.

På lördag ska jag plugga plugga plugga in hela världshistorian. tjo!
Jag är öppen för bra förslag som gör att jag gör måsten i andra hand.


En kostig kännsla någon stans, det känns tomt. Eller hur?

Inga kommentarer: