tisdag 6 maj 2008

Allt blir som man förväntar sig

I dag har jag varit med om pulshöjade saker, som brandlarm när jag tränade och att cykla i hög hastighet, kastat mig uti ett övergångsställe och cyklat emot rött ljus. Det sista inte alls särskligt spännande.

Jag har även varit med om secund hand shoppning i stället för pyskologi(lektion inställd) jag har varit med om världens sämsta servies p swe bus och turisbyrån. Uppleft för höga tåg priser och svurigt över dem. Jag har uppleft solens strålar och sett en fisk hoppa i nissan.

Jag har bästemt mig för att sy i trean i stället för att fördjupa mig i samhäll. Vilket känns toppen, här ska sys!

Singaler ut i universum.
Det finns så mycket jag inte kan sätta ord på.
Men jag saknar något jag aldrig riktigt haft.

"vad har du gjort i kväll, vad har du bästemt, du sa att du behövde tid, du hade tid. Du hade min tid. " - lw

Inga kommentarer: