fredag 21 december 2007

So this is chrismas?





Började morgonen med att försova mig toppen, efter ett maration och all ment mycket stress blir jag skrämd av en jätte hund och det känns som den vill äta upp mig sedan kom bussen.

Jag matade ankorna i norre kats park och önskade dem en riktigt god jul innan jag knatade vidare igenom halmstad tidigt fredags morgon med isande vind i ansitet. God morgon.
Så hade jag kör lektion och det gick skapligt sedan lite knepig teori på det, jul handel med resten av halmstad. Det är konstigt entligen tycker jag att man känner igen de flesta som bor här, på vardagarna känns det som att man går för bi samma personer varje dag vid samma tidpungt.
Hej främmlig!
Men på julhandlen känns det lite mer som men vart är alla ni alla de andra 365 dagarna då det inte är fyra dagar innan jul?
Alla var där och jag fastnade i en kö och missade min buss, great. Frös så att jag fick pytte skin under min tjocka vinter jacka, norden säger jag bara. Kan det inte falla lite snö snart?

Milla gav mig packet och jag fin blandannat instäda apor i en glas flaska. Verkligen orginellt får jag säga.

Nu har vi klätt granen det blir fint.Det luktar så gott och kulorna är så fina


.


"So this is christmas, and what have you done?"

Inga kommentarer: