måndag 17 december 2007

En ovanligt lätt måndag att ta sig igenom.

En ovanligt lätt måndag att ta sig igenom.

Jag såg Fredrik ljungberg på stan, han gick som om han ägde hela gatan med en massa pläs. Jag var facinerad och äcklad på samma gång. Han såg lika äckligt kall ut i ansitet som han gör på den dära kalsång reklamen. Jag hade hoppats på något vis att han inte var så, jag vetinte varför. Hade varit roligt om han såg ut som någon som jag inte trodde han skulle vara, än att ser ut att vara sådan som jag trodde han skulle vara.

Jag och Milla fikade på bibloteket det var mysigt sedan gick vi runt på halmstads gator och milla hade en massa "måsten" Men det var okej jag bara gled med och köte en till juklapp, jag verkligen längtar att slå in.
Kankse inte så dumt det här med jul ändå?

Denna veckan är lätt, den är smidig och kommer gida mig igenom fingrarna. Vilket inte är ovanligt.

Men sedan känns det som att något kommer ta slut
För att låta något annat ta form.

1 kommentar:

Anonym sa...

bilden,.. jag hittade den på en sida som heter http://www.deviantart.com/
=)