lördag 29 december 2007

"Efter nattens bränder

"Efter nattens bränder"

Jag har kommit på att det är något speciellt med nätter. Jag blir konstig, mina tankar och mina drömmar blir på något vis lite närmre. Eller det är något som inte är som det ska, för jag vågar mer på natten, på gott och ont.
Sedan när jag vaknar upp nästa mogon kan jag inte förstå hur det var jag egentligen tänkte.
Ofast känns allt så fel
Allt kan vara så svårt att möta i morgon ljus.

I dag har vi haft barndop Leonard min systerson skulle döpas, det var ganska trevligt, väldigt vackert och mina tal gick fint!

I går fick jag ett par rosa röda Kina skor i förskott till den kommande födelsedagen.
Så jag undrar, ska det bli vår nu?
Ska vinter ge upp ge efter och låta solen ta över?


Vad ska vi göra ända fram till maj?

Inga kommentarer: