lördag 17 november 2007

Vi satte ena foten framför den andra.

Det var mer folk på moses för att se Johan spela (?) än vad jag hade räkat med. Men det var bra och jag tänkte på dig, mest för att du påminde om honom och hans gitarr spel. Oh jag tänkte på horråskåp som kunde spå min framtid. Jag har fått skav på halen av någon oförklarlig anledning.
Vi satte den ena foten framför den andra.
Sedan hamnade vi i ett stort hus med skräp musik, trevligt folk och munspel.

Jag somnade
vaknade

Det är lördag men känns som söndag.
Den kommande veckan har jag saker att ta tag i.
Nu har jag ett historia arbete att ta tag i.
Sedan hade jag tänkt att träna vilket jag inte har gjot på evigheter.


"gläds nu unga brud
din tid är nu, sommar rusig av vin
snart ska du få vyssa små sömniga glin"
- loke

Inga kommentarer: