söndag 4 november 2007

En kännsla.

En konstig svaghet i kroppen
Ett växande illa månde
En krivande hals.
Jag får inte bli sjuk.



Jag lyssnar på edith piaf förstår inte ett ord men gillar kännslan som musiken ger mig.


I går umgicks jag med pippi långstrump, häxa hia hia, och anja person. Det var jätte trevligt faktist, vi gjorde kykling, mystisk bål och jätte god blåbärs paj.
Vi vandrade fyllinges gator upp och ner och efter en evighet hittade vi rätt.

Jag somnade och sov sömnlös.
Min sista vakna tanke, blev min första vakna tanke. Och i dag är nog en sådan dag jag hade kunnat ligga i en säng hela dagen. Bara dra täcket över huvudet. Men jag har saker att göra så här min sista dagen på lovet. Så som att städa, hitta saker jag tappat bort, simma? "en vilja jag faktist haft" - LW
I morgon så blir det hej verkligheten jag har inte saknat dig men det är trevligt att vara tillbacka det är naturkunskap och historia det är dans musik engelksa trötta ögon hem fika skola och så somnar vi och allt börjar om.

Det var kallt undertäcket i natt, pjamasen känndes sträv emot min hud och solen skiner så vackert utan för mitt fönster.

Inga kommentarer: