fredag 9 november 2007

Jag har så lätt att stampa sönder när väl jag väl fått in en fot.

Det blåser vinter i vinden.
Den blåser rakt igenom mig.
och du bryr dig inte
På samma vis som du aldrig brytt dig.

Ett framsteg blev ett baksteg.

"jag har så lätt stampa sönder något, när jag väl fått in en fot."
- lw


ont bakom revbenden.
håller tillbacka en dröm
Klipp upp min bröst korg och
befria all den längtan jag ber på
Jag kan inte förklara det på något sätt
För du kan inte förstå.

Det är fredag jag är med ett ord utmattad.
Jag har varit förkyld hela veckan och tagit mig den
Mest för att inte missa viktig information
Nu faller jag.


Röda läppar med Lars Winnerbäck, behöver jag säga något mer?

"jag vill inte äga dig
peka ut någon väg åt dig
jag vill inte bära dig
och bara springa runt och lära dig
och visa hur man är som mig
för jag älskar när du visar att du vet att du har rätt
och räta på din rygg det är det rakast jag sett

jag vill inte binda dig
smyga eller hindra dig
jag vill bara ta din hand
och kyssa dina röda läppar
kyssa dina röda läppar
kyssa dina röda läppar

jag behöver ringa någon
inga jävla föredrag
du är du
och jag är jag
och är det så är det så att din väg
ändå går precis intill så kan vi bara hjälpas åt att
komma dit vi vill

jag vill inte äga dig
peka ut någon väg åt dig
jag vill bara ta din hand
och kyssa dina röda lappar
kyssa dina röda läppar
kyssa dina röda läppar

kyssa dina
kyssa dina
kyssa dina
kyssa dina
kyssa dina

kyssa dina röda läppar"

1 kommentar:

Anonym sa...

DU MÅSTE SKICKA DEN LÅTEN