måndag 5 november 2007

Jag har varit vaken hela natten, känt om hjärtat sitter kvar.

"jag har varit vaken hela natten kännt om hjärtat sitter kvar" - LW

Dessvarre är det så, jag har varit vaken inprinsip hela natten. Fråga inte varför, kanske var det för många tankar i huvudet? Tillslut var jag så trött jag jag bara ville att någon skulle slå mig hårt i huvudet så jag svimmande av. En sak är säker, jag kommer sova gott i natt.
Hur fördriver du dina sömlösa nätter?

Det har hänt stora saker i livet, jag har blivit moster och välkommat ett nytt litet pojkliv till världen. Hur underbart är inte det liksom?
Novemberpojevälkommen!

"jag ska lära honom allt jag kan!"
"Ha det går nog ganska fort"
- djungelboken.

Jag ska se till att det lilla livet får bra musik smak, lär sig spela musnepl/gitarr, åka bil och ragga. Hahaha Nej, men jag ska leka oändligt många timmar krig, eller bilar, eller med dokor eller vad han nu vill leka.

Så jag var inte i skolan i dag, jag har mest sovit i dag. Kan liksom inte focusera tankar de flyger fram eller baktåt i tiden. Så brukar de fastna vid en punkt, dig.
Men i morgon blir det andra saker, Jag tycker om tisdagar, jag är en tisdagsmänniska.

Nu ska jag snart i väg på körkorts intro kurs eller något.
Himmlen är så mörk
Men där novemberpojke går ska det föralltid lysa en sol.

Inga kommentarer: