tisdag 27 november 2007

Jag vill gärna ha en sådan stol.


I dag när jag letade runt hitttade jag dessa stolar som man kan köpa för 499kr st. Finns även snusmumrik och lilla my. Jag säger bara ge mig!
(sofie dessa stolar tycker jag att du ska ha i ditt mumintornhus) Jag vill iaf ha dem i mitt rum, jag vill ha snusmumrik för att han är min drömprins.

I dag har jag haft min körlektion och det gick bra :) Jag hade världens mysigaste lärare, han var toppen bra och super mysig. Lite mer koll i speglarna 1, 2 , 3 och plasering.
Han sa att jag kommer ha mitt körkort innan sommaren. Tjo ho!
Jag säger festival LOVE AND PEACE, jag säger medeltidsvecka, Kiwvik, Växjö, Göteborg. Vad säger ni?
Lite bra musik och trevligt sällskap. Längtar.


I morgon är de bara en sak som gäller, Jornas gardell!

Nu ska jag äta, hej hopp!

Inga kommentarer: