fredag 16 november 2007

På tal om drakar är den blå



På tal om drakar så vill jag bara säga att den är blå ;) Och att jag skulle ha målat en själv men tog en i från googel.
Vem som får rätt när det gäller drakens färg får vi se den dagen den flyger in i matsalen.

Så var det fredag och italienska prov och ja vi pratar inte om det för jag mår dåligt när jag tänker på det.
Jag borde säkna mina krav och jag borde komma på vad jag vill göra med mitt liv.
Jag hade teater och det var kul.

Men jag har köppt nya skor så nu ska jag sluta gå ner mig så där totalt.
Det är ett par snygga höstskor som faktist är lite jag. Inte hundra men lite och det är ju alltid något.
På något vis får de mig att tänka på anna terhinheim.

Men all spänning släpper och jag blir så där oförklarligt trött.
Det är tur att det finns fredagar.

Inga kommentarer: