tisdag 22 juli 2008

Mörkla himmlar och saker kan bli som man tänkt sig, tråts allt.

Mörka moln seglar över mina blå himmlar, de ändrar perspektiv på saker och för ett ögonblick tror jag att jag håller på att förlora förståndet. Ja vill inte att det ska renga i kväll, låter de bli då?
Undrar vad det är vi håller på med, jag skriver det på en lappp två gånger, vad är det vi håller på med? vad är det vi håller på med?
Sätter tre frågetecken efter men finner inte svaret. Förstår inte frågan blir tvungen att svara, pass.

I kväll med handen på hjärtat kan vi undra hur det slutar. Det känns som nu eller aldrig och visst har mina hjärtslag slått så här hårda slag innan. Det är bara bara en ny takt, känner inte igen rytmen eller musiken. Men sjunger glatt med i "yesterday you told me about the blu blu shy, bur all that i can se it just an other lemon three..tralla la!

Kanske kan saker bli som man har tänkt sig tråts allt.

Hoppas vapnet är laddat, nu skjuter vi skarpt.

Inga kommentarer: