tisdag 8 juli 2008

Det behöver inte vara över, du får göra som du vill, jag säger lycka till.

" Det behöver inte vara över
Ni får göra som ni vill
jag säger lycka till" - Bokaspers

Allt blandas ut med tröttheten, jag blir matt och en knasig kännsla i magen. Men det har varit en findag, fast jag inte är riktigt pigg.
Jag har städat rummet och lyssnat på kent, och lyssnat på kajsa bergqvist på p1, det var så fint att jag fick gåshud. Sedan har jag träffat Milla, vi hade picknick med fruksallad på mitt golv i stället för parken, för mörka moln såg så oroväckande ut på håll. När det sedan började dugga av vi upp, men picknick innomhus är bättre än ingen picknick alls.
Vi låg i min säng och pratade, pratade, lyssnade på håkan och egentligen kom vi inte framtill så mycket men det spelar egentligen inte någon större roll. Det är fint att ha vänner som hon.

Mina arbetskläder är framlaggda, i morgon börjar jag jobba. Det är med blande kännslor, ifrån förra sommaren, i från denna sommaren. Det känns skönt med ett jobb, och lite pengar när man ser på plånboken skulle faktist inte vara fel alls. Jag hoppas allt går bra och att jag inte har glömt allt för mycket..

När jag ser på filmerna ifrån Pece and love blir jag helt varm i magen och börjar le, det är som att åter uppleva allt, igen igen igen.
Nästa vecka är det håkan, marinfestival och lokenyberg. Hur fint blir inte det? Oh längtar!

Inga kommentarer: