söndag 20 april 2008

Det handlar om pollen, storslagna idéer och hemmliga planer.

Det handlar om att det är vita moln på himmlen och att vattnet glittar så vackert och allt de där jag vill läga in i mina ord men som jag inte vågar.
Jag pratade med Elias på msn han är i Australien, det låter så vacker när han beskrev det. Jag tror inte att det är landet i sig utan mer att man har en ryggsäck med allt man äger. Något om främmande språk, dofter och språk.

Det finns en massa lösa trådar överralt och om man knyter ihop dem tror jag att man kan få ett svagt sammanhang. Men jag har inte kommit så långt än att jag kan börja knyta ihop den röda tråden tillsammans med den blå.

Jag har fått en storslagen idée, det får jag ganska ofta. Nu har jag två proget som är hemmliga men som ska genomföras. Männioskor som går för bi på stan kan märka skilnad, men de kommer inte veta att det var jag.
Människor i min närhet kan märka skilnad, men först måste jag lite på mina skrivna ord som än är oskrivna.

I dag har vi haft picknick i ett träd. Det är toppen tycker jag.
Jag har sovit för jag sov så lite i natt.
Jag har tränat.
och ätit glass.

Det handlar om att det ligger saker i luften.
det måste kallas pollen men är bra mycket mer storslaget.

Inga kommentarer: