tisdag 4 november 2008

Mjo.

Jag pluggar för mycket för mitt eget bästa.
Okej, jag pluggar inte så mycket.
Men jag tänker på för mycket plugg för mitt eget bästa.
Jag får ont i huvudet av det.
vill mest och lägga mig under täcket och att någon sa säga:
"Lovisa, det är ingen fara, det är över nu"
För ljust nu känns det som att det aldrig kommer gå över.

Plugg:
- Filosfofi muntligt (vad ska man kunna, hur ska man komma ihåg?!)
- Naturkundksaps prov. (jag är usel)
- Svenska nationellt A och B del.
- Relgions prov
- Progetarbete(min städnigda huvudvärk)

Och jag vetinte hur jag ska ta mig igenom detta.
Dagarna är gemngrå och känns skit tråkigt.
Det är långt till nästa vår.
Jag har utväxt och bodre färga håret.
Varje dag slutar med att det står minst 4 te koppar på mitt rum.
Det finns tre roliga saker i november

1. Underbar (slutet av månaden)
2. utgång i gbg (slutet av måndaden)
3. Studentfest (någongång i mitten)

Och i mellan det är allt svårt, plugg plugg och träna då så klart.
Okej ingen rättvis bild men så känns det.

Jag pluggar för mycket för mitt eget bästa
och om det finns en vägg, så är jag jävligt nära den nu.

Inga kommentarer: